Ми хочемо, щоб ви були задоволені своїми покупками. Якщо ви не задоволені товаром, який отримали, Ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів з моменту покупки.
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” Ви можете:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у котрого є накладна або чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар нашому менеджеру по телефону: +380 50 054 34 70 або +380 97 507 21 61
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Процедура повернення та обміну товару неналежної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар нашому менеджеру по телефону: +380 50 054 34 70 або +380 97 507 21 61
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту у відділення № 1 (вул. Покровська, 5а, Чабани, Київська обл., Україна)
- Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
- Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.
- Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.
Оплату витрат на доставку при поверненні товару належної якості сплачує покупець. Оплату витрат на доставку нового товару сплачує продавець.